مجله پینسیل

بهترین مارک لاک غلط‌ گیر موجود در بازار

خرید اینترنتی انواع لوازم تحریر

ممکن است برای شما هم پیش‌آمده باشد که بعد از نوشتن به کمک خودکار، متوجه اشتباهی شده باشید و بخواهید به نحوی آن را از بین ببرید. در این نقطه است که لاک‌های غلط‌گیر می‌توانند گزینه‌ای بسیار مناسبی برای ازبین‌بردن اشتباهات به نظر برسند. اگر سری به یک لوازم‌التحریری بزنید، با حجم انبوهی از مارک‌ها و برندهای لاک غلط‌گیر روبرو خواهید شد که ممکن است شما را گیج کنند؛ ازاین‌رو ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین مارک لاک غلط‌ گیر آشنا کنیم.

لاک‌های غلط‌گیر، از دیروز تا امروز

شاید برخی از شما هنوز هم پاک‌کن‌های جوهری که به‌منظور پاک‌کردن خودکار مورداستفاده قرار می‌گرفتند را به یاد داشته باشید. این پاک‌کن‌ها نه‌تنها نمی‌توانستند رد خودکار را از بین ببرند، بلکه با آسیب رساندن به کاغذ باعث پاره شدن آن می‌شدند. همین مسئله موجب شد تا متخصصان و صنعتگران به فکر ساخت لاک‌های غلط‌گیری باشند که به کمک آن‌ها بتوان بدون آسیب‌زدن به کاغذ و ازبین‌بردن رد خودکار، عملیات غلط‌گیری را انجام دهند.

لاک‌های غلط‌گیر دارای مایعی به رنگ سفید در محفظه خود بوده که با پوشش دادن منطقه دارای غلط و یا خط‌خوردگی، آن را از دید پنهان خواهند کرد. این لاک‌ها بعد از قرارگیری در معرض هوا، خشک شده و به کاربران اجازه می‌دهند تا مجدداً بر روی کاغذ یادداشت کنند. امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلفی در زمینه تولید لاک غلط‌گیر فعالیت می‌کنند که شاید انتخاب بهترین مارک لاک غلط‌ گیر را سخت‌تر از گذشته کرده باشند.

لاک‌های غلط‌گیر دارای انواع مختلفی هستند

انواع لاک غلط‌ گیر

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید لاک‌های غلط‌گیر نیز در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. هرکدام از این مدل‌ها شکل و طرح مخصوص به خودشان را داشته و برای استفاده در پاره‌ای از مواقع کاربرد پیدا می‌کنند. از انواع لاک غلط‌ گیر موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لاک‌های غلط‌گیر نواری

این لاک‌ها دارای یک محفظه‌ای به شکل نوارهای کاغذی بوده که می‌توانند غلط‌ها و یا خط‌خوردگی‌های موجود بر روی برگه‌ها را از بین ببرند.

  • لاک‌های غلط‌گیر فرچه‌ای

نوع دیگری از لاک‌های غلط‌گیر موجود در بازار، لاک‌های غلط‌گیر فرچه‌ای هستند که شباهت زیادی به لاک ناخن دارند.

  • لاک‌های غلط‌گیر قلمی

یکی از پرکاربردترین لاک‌های غلط‌گیر، لاک‌های غلط‌گیر قلمی هستند که ظاهری شبیه به خودکار دارند.

 

خرید اینترنتی انواع لوازم تحریر

وجود مارک‌های مختلف تولیدکننده لاک غلط‌گیر

معرفی بهترین مارک لاک غلط‌ گیر

با وجود برندهای مختلف موجود در بازار، انتخاب یک مارک به‌عنوان بهترین مارک غلط‌گیر کار بسیار دشواری خواهد بود. هرکدام از این مارک‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خودشان هستند که می‌توانند عملیات غلط‌گیری خودکار را انجام دهند. ما در ادامه برخی از مارک‌های غلط‌گیر و ویژگی‌های آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم و قضاوت در خصوص انتخاب بهترین مارک را به خودتان واگذار می‌کنیم.

  • مارک سی کلاس (C Class)

یکی از مارک‌های نام‌آشنا غلط‌گیر، مارک سی کلاس است. این مارک در زمینه تولید بهترین و باکیفیت‌ترین لاک‌های غلط‌گیر فعالیت داشته و می‌تواند انواع مختلفی از لاک‌های غلط‌گیر را تولید و روانه بازار کند. البته مایع این لاک‌ها نیاز به مدت‌زمان زیادی برای خشک‌شدن داشته، اما می‌توان از آن در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

  • مارک بیک (BIC)

نامی آشنا در زمینه تولید انواع لوازم‌التحریر، مارک بیک است. این مارک همچنین در زمینه تولید لاک‌های غلط‌گیر فعالیت کرده و می‌توان آن را به‌عنوان بهترین مارک لاک غلط‌ گیر معرفی کرد. مایع غلط‌گیر این لاک به‌سرعت خشک شده و می‌تواند حجم وسیعی را برای شما پوشش دهد.

برند بیک، دارای لاک‌های غلط‌گیر بسیار باکیفیتی است

  • مارک پیکاسو (Picasso)

اگر به دنبال خرید یک لاک غلط‌گیر خوش‌قیمت هستید، بهتر است خرید خودتان را از برند پیکاسو انجام دهید. این برند یکی از بهترین برندهای تولیدکننده انواع مختلف لاک غلط‌گیر بوده و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای خرید تلقی شود. خشک‌شدن سریع لاک و حجم زیاد مایع لاک غلط‌گیر، از مهم‌ترین ویژگی‌های این مارک است.

  • مارک پرستو (Presto)

یکی از مارک‌هایی که می‌تواند گزینه‌ای نهایی برای انتخاب بهترین مارک لاک غلط‌ گیر باشد، مارک پرستو است. لاک‌های غلط‌گیری که توسط این برند تولید می‌شوند دارای طول عمر بسیار زیادی بوده و می‌توانند مدت‌زمان طولانی مورداستفاده واقع شوند. از لاک‌های غلط‌گیر این مارک می‌توان بر روی هر سطحی استفاده و با کمترین مایع، بیشتری حجم را غلط‌گیری کرد.

  • مارک پنتر (PANTER)

یکی از برندهای نام‌آشنا و دارای سابقه طولانی در زمینه تولید لوازم‌التحریر، مارک پنتر است. این مارک همچنین لاک‌های غلط‌گیر بسیار باکیفیت و مناسبی را تولید و روانه بازار کرده است که محبوبیت بسیار زیادی را به دست آورده‌اند. از مهم‌ترین ویژگی لاک‌های غلط‌گیر مارک پنتر می‌توان به جنس بدنه باکیفیت، خشک‌شدن سریع مایع و… اشاره کرد.

  • مارک یونی بال (UNI-BALL)

اگر به دنبال انتخاب بهترین مارک لاک غلط‌ گیر هستید، بهتر است نگاهی به محصولات شرکت یونی بال بیندازید. لاک‌های غلط‌گیر یونی بال نیز جز مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین لاک‌های غلط‌گیر هستند که می‌توانید انتخاب کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های لاک‌های این برند می‌توان به مقاومت آن‌ها در برابر آب و بدنه‌ای مستحکم اشاره کرد.

فابرکاستل، تولیدکننده لاک‌های غلط‌گیر باکیفیت

  • مارک فابرکاستل (Faber-Castell)

برند فابرکاستل همواره به دلیل تولیدات بسیار مرغوب و باکیفیت خود شناخته می‌شود؛ ازاین‌رو طبیعی خواهد بود اگر عنوان کنیم که لاک غلط‌گیر مدل فابرکاستل دارای قیمتی بالاتر از سایر گزینه‌ها خواهد بود. اما باید بدانید که این لاک‌ها دارای بهترین عملکرد بوده و به دلیل استفاده از یک فرمول ایمن برای لایه ازن، به‌عنوان محصول دوستدار طبیعت شناخته می‌شود.

 

پینسیل بزرگترین مجموعه لوازم تحریر دخترانه و پسرانه ، لوازم تحریر فانتزی و اداری با قیمت عالی. خرید اینترنتی انواع لوازم تحریر ارزان ایرانی و خارجی

عوامل مهم در انتخاب بهترین مارک لاک غلط‌ گیر

اگر شما هم قصد دارید تا در بین مارک‌های معرفی شده در این مطلب، یک مارک را به‌عنوان بهترین برند لاک غلط‌گیر انتخاب کنید، بدون شک سردرگم خواهید شد؛ ازاین‌رو بهتر است تا به سه فاکتور مهم در این انتخاب اشاره کنیم. این سه فاکتور عبارت خواهند بود از قیمت، کیفیت و محبوبیت. قیمت یکی از واضح‌ترین عوامل خواهد بود؛ زیرا می‌خواهید مطمئن شوید که بسته به نیاز خود، هزینه‌ای مناسب را انجام داده‌اید.

از سوی دیگر نیاز است تا کیفیت را هم در نظر داشته باشید؛ زیرا اگر محصولی باکیفیت پایین خریداری کنید، هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. در نهایت باید به فاکتور مهم محبوبیت در بین برندها و مارک‌های تولیدکننده لاک غلط‌گیر اشاره کرد که به‌اندازه دو فاکتور مهم دیگر، نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

نتیجه‌گیری

اگر شما هم قصد داشته باشید تا خط‌خوردگی و یا اشتباهی که بر روی سطوح مختلف به وجود آمده است را از بین ببرید، مطمئناً به لاک غلط‌گیر احتیاج پیدا خواهید کرد. این وسایل در سریع‌ترین زمان ممکن، می‌توانند هرگونه اشتباه نوشتاری را برطرف کرده و اجازه نوشتن مجدد را به کاربر بدهند. از جمله مارک‌هایی که به‌عنوان بهترین مارک لاک غلط‌ گیر انتخاب می‌شوند، می‌توانیم بیک، فابرکاستل، پنتر، سی کلاس و… را نام ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *