مجله پینسیل

پرفروش ‌ترین مارک‌ های پاک کن بزرگ و کوچک

خرید اینترنتی انواع لوازم تحریر

در بازار پاک‌کن‌هایی وجود دارند که موقع پاک کردن کاغذ را سیاه و بدرنگ کرده یا موجب پاره شدن آن می‌شوند. همچنین برخی از آن‌ها شکننده هستند و بعد از مدت کوتاهی کاملاً خرد می‌شوند. کیفیت پایین باعث بروز این مشکلات خواهد شد؛ ازاین‌رو در این مقاله بر آن شده‌ایم که پرفروش‌ترین مارک‌های پاک کن بزرگ و کوچک را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید راحت این لوازم‌التحریر پرکاربرد را تهیه کنید.

نمونه‌ای از پاک‌کن پرفروش

پاک‌کن باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

افرادی که در تمامی مقاطع تحصیلی مشغول به کسب علم هستند، همواره از خرید لوازم‌التحریر به وجد می‌آیند. پاک‌کن از آن دسته نوشت‌افزاری است که در طرح‌های فانتزی و زیبا و کیفیت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. به‌طورکلی ویژگی‌های پاک‌کن خوب و باکیفیت به شرح ذیل هستند:

  • در ساختار پاک‌کن مرغوب نباید هیچ‌گونه مواد شیمیایی و سمی به کار برده شود.
  • اندازه و ساختار آن باید طوری باشد که به‌راحتی در دست کاربر قرار گیرد.
  • پاک‌کن باکیفیت باید قدرت پاک‌کنندگی زیادی داشته باشد؛ به‌نحوی‌که حتی قادر به از بین بردن اثرات مداد رنگی نیز باشد.
  • این نوشت‌افزار پرکاربرد باید انعطاف‌پذیری مطلوبی داشته و در مقابل شکسته شدن استقامت کافی داشته باشد.
  • دارا بودن پوشش یا محافظ نیز از دیگر خصوصیات یک پاک‌کن خوب است.
  • این لوازم‌التحریر باید بر روی کاغذ حرکتی روان داشته باشد.
  • پاک‌کن باکیفیت بعد از پاک کردن خطوط، براده‌های لوله‌ای تولید می‌کند.

خرید اینترنتی انواع لوازم تحریر

یکی از پاک‌کن‌های باکیفیت موجود در بازار

انواع پاک‌کن از نظر متریال اولیه

پاک‌کن‌ها بر اساس مواد اولیه به‌کاررفته در ساختارشان به چند دسته تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از:

پاک‌کن‌ معمولی وینیل: این محصولات از بادوام‌ترین نوع نوشت‌افزار بوده و به‌راحتی قادرند خطوط ناشی از مداد و خودکار را پاک کنند. ازآنجاکه این محصولات سفت هستند، با اندک فشاری بر روی کاغذ موجب پاره شدن آن می‌شوند.

پاک‌کن معمولی لاستیکی: استفاده از این پاک‌کن‌ها بسیار رایج بوده و جزء پرفروش‌ترین مارک‌های پاک کن بزرگ و کوچک هستند. دوام این نوشت‌افزار بالا است و شکل ظاهری مستطیلی دارد. این پاک‌کن از متریال لاتکس ساخته شده و به دلیل محکم بودن خیلی دیر تمام می‌شود.

پاک‌کن صابونی: این لوازم‌التحریر انعطاف‌پذیری بالایی داشته و به‌خوبی می‌تواند اثرات مداد و جوهر را از بین ببرد. پاک‌کن صابونی از مواد لاستیکی ساخته می‌شود و اغلب توسط هنرمندان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

پاک‌کن خمیری: این ابزار معمولاً توسط افراد هنرمند خریداری می‌شود و کاربرد آن به این شکل است که تنها برای پاک کردن استفاده نشده، بلکه روی خطوط و طرح‌ها نیز کشیده می‌شود.

پینسیل بزرگترین مجموعه لوازم تحریر دخترانه و پسرانه ، لوازم تحریر فانتزی و اداری با قیمت عالی. خرید اینترنتی انواع لوازم تحریر ارزان ایرانی و خارجی

انواع پاک‌کن

معرفی پرفروش‌ترین مارک‌های پاک کن بزرگ و کوچک

امروز انواع مارک‌های خارجی و ایرانی پاک‌کن به‌وفور در بازار یافت می‌شوند که از نظر قیمت و کیفیت با هم تفاوت بسیاری دارند. در این مبحث قصد داریم، تعدادی از پرفروش‌ترین مارک‌های پاک کن بزرگ و کوچک را به شما معرفی کنیم تا بتوانید مطابق با سلیقه خود اقدام به خرید این لوازم‌التحریر محبوب کنید.

  • برند فابرکاستل

این برند در سراسر جهان مشهور بوده و از تنوع رنگی فوق‌العاده زیادی برخوردار است. کیفیت مارک فابرکاستل زبانزد خاص و عام است و اثر پاک‌کنندگی بسیار زیادی دارد.

  • برند فکتیس

این محصول یکی از پرفروش‌ترین مارک‌های پاک کن بزرگ و کوچک در دنیاست که در کشور پرتغال تولید می‌شود. مهم‌ترین مزیت مارک فکتیس این است قدرت پاک‌کنندگی مطلوبی دارد و هیچ اثری از نوشته باقی نمی‌گذارد.

  • برند پیکاسو

جزء مارک‌های خوش‌نام و مشهور است که در بازار ایران به‌راحتی پیدا می‌شود. این محصول تمام استانداردهای لازم را داشته و از کیفیت بالایی بهره‌مند است.

  • برند پنتر

یکی از پرفروش‌ترین مارک‌های پاک کن بزرگ و کوچک برند پنتر است که در کنار بافت منسجم و محکم، قدرت پاک‌کنندگی بالایی نیز دارد. ویژگی منحصربه‌فرد این مارک این است که آنتی‌باکتریال بوده و می‌تواند سلامت کودکان را حفظ کند.

  • برند کلیپس

شرکت کلیپس همواره تلاش کرده که پاک‌کن‌های غیرسمی را تولید و به بازار عرضه کند؛ ازاین‌رو این دسته از محصولات بهترین گزینه برای کودکان هستند. پاک‌کن ‌کلیپس در رنگ‌های گوناگون موجود است و طرح‌ محافظ پاک‌کن در دو نوع فانتزی یا کلاسیک عرضه می‌شود.

  • برند تومبو

این برند از جمله پرفروش‌ترین مارک‌های پاک کن بزرگ و کوچک است. شرکت تومبو نوعی از پاک‌کن مخصوص جوهر را روانه بازار کرده که تمام خطوط ناشی از مداد، مداد رنگی، خودکار و آبرنگ را به‌راحتی پاک می‌کند. یکی دیگر از نوشت‌افزارهایی که این شرکت تولید کرده، پاک‌کن اتودی گرافیتی است. بدنه این محصول از نوعی پلاستیک فشرده تهیه می‌شود که موجب ماندگاری بیشتر پاک‌کن خواهد شد.

  • برند ساکورا

همان‌طور که از نام آن مشخص است شرکت سازنده این پاک‌کن در کشور ژاپن قرار دارد. این محصولات وزن کمی دارند و بسیار نرم هستند. ضایعات ناشی از پاک کردن در این نوشت‌افزار خیلی کم است و به محیط‌زیست نیز آسیب نمی‌رساند.

خرید اینترنتی انواع لوازم تحریر

مارک پرفروش تومبو

نتیجه‌گیری

پاک‌کن‌ها جزء لاینفک نوشت‌افزار هستند و هر فرد در تمام طول تحصیلات خود از ابتدایی گرفته تا دانشگاه به این ابزار احتیاج دارد. چنانچه خواهان تهیه پرفروش‌ترین مارک‌های پاک کن بزرگ و کوچک هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که خرید خود را از فروشگاه آنلاین پینسیل انجام دهید. با خرید انواع پاک‌ کن سایز بزرگ و سایز کوچک از این سایت علاوه بر بهره‌مندی از محصولات درجه یک و باکیفیت، از قیمت‌های مناسب و استثنائی نیز برخوردار می‌شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *